COPYWRITER
Termen de valabilitate: 15 noiembrie 2008

Descrierea postului:
realizarea unor texte simple si clare conform briefurilor, impecabile din perspectiva structurii si redarii mesajelor de marketing, dar si relevante pentru receptor.
Paleta de proiecte care-i vor fi incredintate este larga - de la elemente de branding si corporate identity (naming, slogan, identitate verbala) la literatura de companie (brosuri de prezentare, postere, cataloage), de la comunicare interna si externa de brand (outdoor, print ad, site) la materiale de brand management (manuale de brand).

Cerinte:
-Minimum 1 an experienta in copywriting, de preferinta intr-o companie specializata in branding, publicitate sau PR.
-Cunoasterea foarte bine a limbii romane si limbii engleze.
-Abilitatea de a identifica rapid mesajele importante ce trebuie transmise si talentul de a le exprima eficient si creativ.
-Gindire structurata, atentie la detalii, viteza de lucru.
-Abilitatea de a-si administra singur proiectele si timpul dedicat acestora.
-Fire comunicativa, deschisa, adaptabila, simt al umorului.
-Seriozitate, responsabilitate, onestitate, simt autocritic.
-Pasiune pentru publicitate.
-creativitate si imaginatie.
-Dorinta de a lucra intr-un mediu exigent si competitiv.